powrót do listy artykułów

5 kroków do zdrowego snu

Przedstawiamy proste zestawienie najważniejszych kroków, które prowadzą do idealnego, a przede wszystkim zdrowego snu.

1. Wybór właściwego materaca

Materac odgrywa prawdopodobnie najważniejszą rolę dla twojego snu. Nie może być ani zbyt miękki, ani zbyt twardy, a także powinien dostosowywać się do krzywizn twojego ciała. Powinniśmy zwrócić na to szczególną uwagę i poświęcić na wybór odpowiedni czas.

Materaca

2.Wybór stelaża

Mimo że wybór stelaża jest niedoceniany, ma również duży wpływ na jakość naszego snu. Odpowiednia kombinacja stelaża i materaca zapewnia głęboki i spokojny sen, a tym samym bardzo ważną regenerację naszego ciała.

Stelaza

3. Odpowiednia poduszka

Wybór poduszki powinien być podporządkowany pozycji naszego ciała podczas snu. Dzięki właściwejpoduszce możesz pożegnać się z bólem głowy i kręgosłupa szyjnego.

Poduszka

4. Łóżko według własnych potrzeb

Łóżko wybieraj nie tylko na podstawie wzornictwa, ale również na podstawie jakości użytych materiałów. Im wyższej jakości jest materiał, tym większa jest wytrzymałość twojego łóżka.

Łóżko

5. Nie zapomnij o dodatkach

Ochraniacze materaców, kołdry, poduszki, pościel – bez nich się nie obejdziesz. Wszytkie te świetne dodatki zabezpieczają lepszą higienę i zapewniają wygodę, przez co zwiększają jakość twojego snu.  

Dodatky

Zauważyłeś, że sporo jest tego, na co trzeba zwracać uwagę przy wyborze łóżka? Zasięgnij porady naszych specjalistów ds. snu i wybierz idealne rozwiązanie dla siebie.


Najnowsze artykuły

Odpowiedni czas na wymianę waszej pościeli właśnie nadszedł.

Nawet w kwestii pościeli istnieją pewne różnice, które powinniście znać i przy jej wyborze nimi się kierować. Czy wiedzieliście, że istnieją trzy rodzaje pościeli? Czy wiedzieliście, że pościel może zapewnić stabilną temperaturę w łóżku? Ponadto, czy wiedzieliście, że pościel powinna być zmieniana w zależności od pory roku? Czy to dla was zupełna nowość? Przyjrzyjmy się bliżej temu tematowi.

więcej

W jaki sposób sport wpływa na jakość naszego snu?

Sen jest podstawową potrzebą fizjologiczną. Podczas snu regenerujemy się, relaksujemy i odnawiamy zasoby energii. Długotrwałe braki snu mają ogromny wpływ na nasze zdrowie i kondycję fizyczną.  

więcej